kirphiningunduzdusleri

2.Cuma 2. Resim Sergisi

Posted on: May 28, 2011

Gecenlerde bahsettigim uzere yaptigim minik bir kesif uzerine kendime ufak bir tablo almistim. Tabloyu almak icin yeni resim sergisinin acilisini bekledim. Boylece hem tablomu alabilirdim hem de gitmisken yeni bir sergi gezebilirdim. Sirada Reva Kabael’in sergisi vardi…Davetiyeden edindigim izlenim gercekle ortustu…

Ayni davetiyedeki gibi rengarenk cok sevimli resimler. Ama acikcasi benim tarzim degildi. Yine de begendim. Genelde istanbul, dusler agaci, hayaller ulkesi konulu akrilik, suluboya ve karisik teknik resimler vardi…Ben orda gezerken ozellikle ufak olanlar pitir pitir satildi…her tabloda ya minik pembe bir kalp ya bir kus ya da opusen  bir cift vardi…en belirgin ozelligi buydu bence… bir sure dolanip incelemelerimi tamamladiktan sonra kendi tablomu yuklenip yola koyuldum…

Leave a comment

Categories